zondag 13 maart 2011

Olympus E-5

Na lang wikken en wegen ben ik toch gevallen voor de Olympus E-5.




Na goede overtuigende contacten met Pim van de winkel Hans Keuzekamp ben ik overstag gegaan. Over niet al te lange tijd komt het pakket naar mij toe. De Olympus E-5 + ZUIKO DIGITAL ED 12-60 mm 1:2,8-4,0 SWD. Deze combi is best bijzonder kan wel tegen een beetje water..

Zie onderstaand filmpje:

De Olympus E-5 in Iceland.. gaat ook kopje onder.



Het duitste Foto Magazin plaatst de Olympus E-5 op een prachtige derde plek, voor de beste DSLR camera's tot nu toe.

Foto MAGAZIN-Kamerabestenliste ..Olympus E-5 derde dslr ooit


Ik had het blog van Robin Wong al een tijdje gevolgd



Tien redenen om de E-5 leuk te vinden...


Nog even geduld... dan kan ik hem zelf uitproberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten