zaterdag 30 april 2011

Vrijdag 29 April : Naar de Apenheul

We gaan naar de Apenheul.. alleen wil Mandy eerst nog naar de Beeldentuin in Garderen.
Daar hebben ze nu een ‘Zandsculpturenfestijn’ het ligt op de route en we zijn toch vrij..

De Olympus E-5 gaat natuurlijk weer mee alweer de  Leica D 14-150 f3.5-5.6 als lens.
Vandaag schiet ik voor het eerst alles in Raw en daarna ga ik toch maar eens met Lightroom 3.4 aan de slag.
Eerst langs het Zandsculpturenfestijn’ …

Beeldentuin Garden/ Sand Sculpture


Beeldentuin Garden/ Sand Sculpture
Computers..


Beeldentuin Garden/ Sand Sculpture
Race monster


Erg fraai wat men met zand kan maken..
Dan door naar de Apenheul.
Het blijft machtig om te zien.

Overpeinzingen 2
Waar denk je aan..


Etens tijd
Lekker eten maar wel hoog en droog...


De baas
De baas kijkt toe.


In de struiken...
Lekker eten. maar dan wel helemaal verstopt in de struiken



De baby
Onbezorgd spelen...


De opperbaas
Ik ben wel de baas hier..


Wat zie je...
Saaie wedstrijd zeg ....


Bonte specht


Wannneer we de Apenheul verlaten lopen we door het bos terug naar de auto.. In een boom zit een Bonte Specht.
En... wil nog wel even heel kort fotomodel spelen..

2 opmerkingen:

  1. Hallo Rick,
    Ik heb je foto's bekeken en ik moet zeggen er zijn schitterende platen bij.Het kleine etende aapje met de natuurlijke omlijsting spreekt mij erg aan en de grote bonte specht uiteraart.

    Met vriendelijke groet,

    Paul Korver

    www.paulkorver.nl

    BeantwoordenVerwijderen