dinsdag 27 maart 2012

Ouwehands Dierenpark Rhenen

Vandaag gaan we naar Ouwehands Dierenpark Rhenen, het is mooi weer, het is een uurtje rijden vanaf Amsterdam.


Timon and Pumba Timon en Pumba waren er ook..


You're Perfect Just The Way You Are Kijkt nog een beetje verlegen de camera in...


Why doesn't feel like it's me looking back in the mirror? Je zal maar dorst hebben...


Curious Altijd op z'n hoede...


Do I Know You ? Verrek dat lijkt wel een bekende die er aan komt...


Shake it Baby Die kan het shaken...


Caught a Fish Een lekker goudvisje gaat er altijd in...


Ripping The Meat Off Of The Bone Weer een ander zit op een houtje te bijten...


Sleeping Giant Ik ben alvast in slaap gevallen...


The KingHier waak ik...

7 opmerkingen:

  1. Zoals gewoonlijk weer prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer prachtige foto's van een heerlijke dag dierentuin al vraag ik me wel af krijgen die lieverds daar eigelijk wel te eten kijk als je op een houtje moet bijten vissen uit een kom moet scoren heb ik natuurlijk mijn bedenkingen en dan nog maar niet te spreken over die vermoeidheid en vragende oogjes van kom jij mij eten brengen????
    Maar wat ben ik blij dat jij het op de gevoelige plaat hebt gezet;grote dank Rick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat zullen we er aan toevoegen, wederom een prachtige reeks foto's.
    Het schiet al voor jullie op toch, nog 12 dagen en dan gaan jullie weer naar jullie tweede thuis Florida, Orlando.
    Wat een heerlijk vooruitzicht zeg!
    Succes met de voorbereidingen.

    Groetjes,

    Martin, Richard en Linda.

    Ps. gaan jullie toch nog blog bijhouden in de States?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Iederreen, thanks voor de complimenten,

    @ Martin, Richard en Linda, we zullen deze keer geen ouderwets blog bijhouden.
    Wel zal ik op dit blog de foto updates plaatsen van de leukste avonturen, dat zal onder andere zijn een dag Kayakken, een bezoek aan Giraffe Ranch in Dade City, een dagje Brevard Zoo, een dag wandelen op de Allen Cruickshank Memorial Trail ( Merrit Island ) om maar wat te noemen.
    Foto momenten genoeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rick en Mandy,

    Ook erg leuk om dat te gaan volgen, jullie hebben hele leuke en bijzondere momenten in het vooruitzicht,wat wij daar nog nooit gedaan hebben.
    We zullen jullie foto blog dan ook zeer zeker gaan volgen.
    Succes met de voorbereidingen en geniet er nogmaals weer van.

    Groetjes,
    Martin,Richard en Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Rick en Mandy,
    Alvast een hele goede reis gewenst en ontzettend veel plezier de komende weken in Florida.
    Dat wordt weer genieten.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastische foto's vooral van de witte leeuw!

    BeantwoordenVerwijderen