zaterdag 14 april 2012

Vandaag bezoek aan Seaworld...

Vandaag zijn we weer vroeg op pad ik denk tegen een uur of acht, we gaan eerst ontbijten bij Denny's.. Dan vervolgen we onze weg naar Seaworld.


RICK2476 Je houd je hart vast...


RICK2761 Omdat hij geen visje kreeg was tie pisnijdig...


RICK2712 Dat noem ik nog eens zuinig kijken zeg..


RICK2700 Huh... is dat mijn spiegelbeeld?


RICK2671 Op naar de sterren en daar voorbij


RICK2670 Tijdens deze sprong ben ik altijd bang dat ik me hoofd stoot..


RICK2664 Komop jongens wel een beetje tegelijk...


RICK2596 Ik volg jou..


RICK2592 Ik wil graag iemand aan U voorstellen..


RICK2601 Ik vond het geeneens zo'n goeie grap..

Na Seaworld zijn we lekker gaan zwemmen en relaxen rond het zwembad, de keuze voor het eten viel op Kobe.. Dat was weer geweldig lekker eten... Morgen gaan we kajakken, ik heb een tour geboekt met gids, op de Silver River.. we moeten er om half drie zijn. De tour duurt 4 uur... Hopelijk zien we weer veel wildlife, tegen de avondklok moet het lukken volgens de gids..

22 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie dag moeten jullie gehad hebben aan de prachtige foto's te zien. Ben er weer een beetje bij als ik dit zie.
    Veel plezier tijdens jullie kano tocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw foto's zijn mooier als de werkelijkheid!
    Wat kan jij prachtig fotograferen?.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het vraagteken, moet natuurlijk een "!" zijn......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, ik heb jullie gevonden!;-)
    Wauw, wat een waanzinnig mooie foto's
    Jullie hebben het weer heerlijk in the Sunshine State.
    Grtz.yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!
    Leuk dat jullie toch een klein verhaaltje plaatsen want ik ben erg nieuwsgierig, haha. Kobé altijd lekker natuurlijk. Die kajak tour heb ik ook voorbij zien komen, stoer hoor dat jullie 4 uur gaan kajakken ;) Ben benieuwd naar de foto's, alvast veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Man man man wat een foto's en wat een leuke onderschriften. Wat mij betreft mag je er nog veel meer plaatsen.
    Veel plezier met kajakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige oortjes bij die zeeleeuw zeg!
    Weer een heerlijke dag met schitterende foto's,en een lekker hapje eten ter afsluiting...
    Ik ben heel benieuwd naar die Kajak tour, smeer je maar goed in tegen de zon en de muggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verveeld nooit, SeaWorld. Prachige foto's Rick!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende foto's van Seaworld ,gaan we missen dit jaar we gaan voor het eerst naar de Westkust in Oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn echte TOP foto's Rick, je kan zo een tweede beroep erbij nemen namelijk fotograaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja wat moet ik nou nog zeggen na al die complimente!! Die foto van de papagaaien met onderschrift.....lachuhhhh!!
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er weer geweldig uit! Geniet van de tour!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ongelofelijk weer wat een gave foto's. Brings back lots of memories. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die van die zuinig kijkende vogel is werkelijk geniaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Rick wat zijn dat mooie foto's. Vooral van mijn zwart witte vrienden. Leuk met de kleintjes in het midden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's, vooral die met de orka's en die ene frontaal van voren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een waanzinnige foto's weer! Dit wordt genieten de komende tijd :-)
    Die orka foto's, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's weer een genot om naar te kijken.
    groetjes alberdina, Frits & the kids.

    BeantwoordenVerwijderen