maandag 25 maart 2013

Euromast - Rotterdam

Vandaag zijn we uitgenodigd voor een primeur in Nederland.. Bluesound komt vanaf 1 Mei in de winkels.
Er is een Sneak Preview van dit nieuwe product in de Euromast, voor deze gelegenheid neem ik mijn camera mee.


Image Hosted by ImageShack.us
Natuurlijk neem ik 'stiekem ' twee foto's met de Iphone .. van deze Bluesound producten.
In mijn ogen is dit het eerste product wat het Sonos moeilijk kan maken.


Euromast - Rotterdam Na de demonstratie gaan we naar buiten, het is zonnig weer, maar sjemig wat is het koud. Het uitzicht maakt heel veel goed ;-)


View from the Euromast - Rotterdam Zwart wit gezien was het te koud om het observatie deck te betreden..


Euromast - Rotterdam Je hebt een super uitzicht, er staat wel veel wind we waaien zo wat van de Euromast ..


View from the Euromast - Rotterdam Ondanks de kou is het mooi weer, we kunnen dus veel zien..


View from the Euromast - Rotterdam Je kan de Erasmusbrug goed zien...


View from the Euromast - Rotterdam Op het 'observation deck' heb je een 360° view...


Euromast - Rotterdam Ik neem het bovenste deel van de Euromast op de foto van het "observation deck". Je kan nog hoger dat doen we met deze wind maar niet.


We eten nog wat in de euromast, er wordt goed voor ons gezorgd, dan rijden we weer op huis aan. Nog maar 14 dgn, dan hebben wel top weer... HOOP IK !!

16 opmerkingen:

  1. Mooi zeg de koude wind straalt er vanaf,niet ziek worden hoor'bijna vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !! Als je kon inzoomen, kon je mij daadwerkelijk zien zitten, de goede kant ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft een prachtig uitzicht op de euromast.
    mooi weergegeven op je foto's.
    nog maar 14 dagen, dat is al snel.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi man, dat (voor)uitzicht.
    Ik ga jullie weer volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net de link bekeken. Strak apparaat! Klinkt het ook zo goed als het eruit ziet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eerste indrukken zijn goed in ieder geval.
      We krijgen Bluesound pas 1 Mei in de winkel, dan kan ik er wat meer over vertellen.

      Verwijderen
  6. TOP!! Mooie foto's Rick, nog even volhouden en dan puffen jullie weer van de warmte, heerlijk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn weer geweldige foto's Rick. Voordeel bij dat koude weer en de lage luchtvochtigheid is dat het kristal helder is, je kijkt bijna tot Hoek van Holland!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's wederom!! Nog effe doorbikkelen en jullie kunnen de zon en warmte opzoeken!

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stad, mooie foto's...kan niet anders ;-)
    Tja, die laatste loodjes van het wachten totdat je weer mag....wij moeten nog 30 nachtjes slapen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De temperatuur in Florida zal zeker veel beter zijn dan wat we nu in NL beleven. Gelukkig maar ;-) Ik arriveer een week na jullie. Kanniewachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooi plaatjes zeg! Ben nog nooit bovenin de Euromast geweest, maar ziet er erg mooi uit. Ik hoop inderdaad dat jullie TOPweer hebben over 14 dagen, want dan hebben wij dat ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen