woensdag 26 september 2012

Dag 2: Relaxen aan de pool

We worden rond, 5:30u wakker.. dan maar eruit, wat lezen op internet. Het lekkere is we zijn er, tegen halfzeven gaan we naar het ontbijt van het hotel.. Stelt niet heel veel voor, we nemen beide wat Orange Juice, koffie en muffins.. Na het ontbijt gaan we naar de Walmart en Dollar Tree, tegen halfnegen zijn we terug op de hotelkamer, ik bel voor een afspraak om de villa te bekijken in Kissimmee, dat kan helaas niet in de ochtend, of ik het later nog eens wil proberen.. Tja wie weet.. Tegen halftien rijden we naar Tuscan Hills, bekend terrein, we rijden door de Gate nadat ik de de Code heb ingevoerd. De deuren gaan als een soort van welcome open.. we kennen dit op ons broekzak.. Wanneer we aankomen bij de villa, parkeer ik de auto, tik de code in op de lockbox... en het allerlaatse cijfer is een 1... dit knopje is lam/kapot/defect #%$!@&. Wat ik ook probeer, ik krijg hem niet open.. we rijden naar het clubhuis..

Dag 2

Het clubhuis gaat om tien uur open, Jason komt er net aan ik leg hem uit dat ik de lockbox met geen mogelijkheid open krijg, dat er een knopje lam is. Hij speurt de reservesleutel op, en vijf minuten later zwaait de deur op.. Deze villa is voor ons bekend terrein...

Karenian Villa

We pakken de koffers uit de auto, en in een mum van een tijd zijn we geïnstalleerd.

Relaxing We trekken snel zwemkleding aan en in no time zitten we gewoon aan de rand van het zwembad, we slaan ons er wel doorheen deze vakantie, we gaan het redden ;-0

Travere
Ik maak in de middag een foto van de Traverse, wanneer ik de deur open doe lijkt het wel een chemicaliën ruimte, door de volle zon lijkt de geur nog veel sterker.. Grrr. Ik had wel in de gaten dat een geur hing gisteravond bij het wegrijden.. maar dit ruikt wel heel erg sterk. Een belletje naar Hertz, en excuus ruil hem maar om.. Gaan we dan toch maar doen vanavond.

Break

In de middag neem ik een lekker biertje, Mandy een Sangria met ijs.. Life is Good. De zon is prettig aanwezig, zo af en toe een duikje, dan is het meer dan goed te doen. Hier hebben we naar uitgekeken!! We hebben beide nog geen zin om dingen te ondernemen vandaag, we blijven dus plakken bij de villa.. Tegen halfzes rijden we naar MCO, op naar Hertz, we worden netjes opgewacht, de auto word gechecked, de dame die ons opvangt, vermoed dat de schoonmaker een sterk geurtje wilde compenseren.. Nou daar hangt een luchtje aan. We gaan naar de servicebali en krijgen een GMC Acadia voorgereden, de Hertz service is uitstekend zeg. Niet veel later rijden we naar Kobe, waar we heerlijk aan de plaat genieten van de Filet Mignon.

Kobe

Wat is het hier toch heerlijk!! Tot morgen !!

18 opmerkingen:

  1. Nu nog beter: een GMC. Met treeplankjes, zeker? En lastig, zo'n lurps lockerboxknopje......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was snel opgelost met de lockbox. Mooie inrichting heeft jullie villa, wij hebben vaak een bloemetjesbank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles ziet er prima uit en je hebt ook nog even in een Traverse mogen rijden :-)

    Ook wij gaan vandaag de auto omruilen op MCO, wij worden 'geplaagd' door een zeer irritante rammel in het mechanisme van het schuifdak....

    Groetjes,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo relaxen en jammer van de auto maar volgens. Mij heb je er ook wel weer een mooie voor terug

    BeantwoordenVerwijderen
  5. og joepie een GMC. Een van mijn favo auto's. En wat een lekkere dag zeg. See ya soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed van jullie dat er zo'n positieve sfeer hangt......jullie slaan je er wel doorheen hahahaha. Dat is een goeie Rick!! Ik herken de rode bank van de eerdere vakanties, prachtig huis en lekker veel privacy aan de pool. Ennuh proost!!
    Pfff ik ben echt niet jaloers of zo...hoor, dus uuhhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik ook volgens mij heb ik daar in April al op gezeten.
    We komen bijna hoor LVV jullie missen ons heeeeeeeeeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee dit zijn toch wel nieuwe foto's he van de villa? Hahaha. Heerlijk als iets bekend is toch? Dan voelt het dubbel als thuiskomen. En gelijk hebben jullie, zo'n eerste dag helemaal niets doen. Lekker tot rust komen met een drankje aan de rand van het zwembad. Dat is goed vol te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n relax dag, gewoon "chillen" bij de pool met een lekker drankje, top hoor!
    Jammer van je auto, maar je kreeg er volgens mij weer een mooie voor terug.
    De villa is ook niet mis, prachtig hoor, en wat een uitzicht als je bij de pool zit.
    Have Fun!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dus het gaat toch wel lukken? Jammer, ik stond al klaar met m'n rescueset ;-)
    Wat me intrigeert: waarom een hotel als eerste verblijf? Enjoy yourselves, folks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt weer goed, lekker zo'n relax dagje om bij te komen van alles. Wat leuk gedaan die 5 foto's van de villa bij elkaar. Grappig dat ik net op facebook lees bij Penpe dat ze een Traverse meekrijgen en een GMC wilden.
    Mmm, de dag eindigen bij Kobé, ben niet jaloers :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben jullie toch een geweldig uitzicht zo het bos in!
    Heerlijk hoor weer genieten op bekend terrein, Have Fun;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een lekker eerste dag, laat de rest maar komen.
    Dat is zeker mooi uitzicht zo achter de villa.
    Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed dat het autorijden op zo een luie dag is! Zo te lezen is de knop genieten al aangezet! Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het leven kan toch een sleur zijn, zo lekker een dagje uitrusten van de vermoeiende vlucht.
    Jammer dat je nog een vermoeiende rit hebt moeten doen naar Hertz hebt moeten doen om je dan in een GMC te moeten hijsen. haha...
    Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou jullie hebben de vuurdoop weer prima doorstaan,nu kan er niks meer mis gaan.
    Heerlijk die vrijheid bij het zwembad,wat een prachtige plek zeg om over het stulpje praten we maar niet lieverds geniet er lekker van,liefs Papa en Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Mandy&Rick,

    Ik krijg gewoon heimwee naar Tuscan Hills als ik zo je foto's en beschrijving zie!
    Wat heerlijk. HaveFun!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat ligt jullie villa prachtig, met het bos achter het zwembad! echt super!

    BeantwoordenVerwijderen