vrijdag 28 september 2012

Dag 4: Luieren... en shoppen.

Allereerst het is heel erg leuk s'morgens de reacties te lezen waarvoor dank !!! We komen langzaam in het ritme, even na 6:00u worden we wakker, lijkt op uitslapen... Zal vanaf nu wel steeds wat beter gaan.. Mandy zet koffie, hiervan gaan we genieten op het terras, langzaam komt de zon op..

Image Hosted by ImageShack.us

Er hangt wat mist, gaandeweg verdwijnt de mist als sneeuw voor de zon.

Dan rijden we even naar de publix voor brood en opsnit, en hup weer naar huis.. Het ontbijt smaakt ons goed!! De rest van de dag hangen we in en rond het zwembad, het is echt heel lekker weer.

Image Hosted by ImageShack.us

Het is echt een stralende zon, terwijl Mandy wegdroomt, maak ik voor ons beiden een ijscoupe een flinke bol Banana Royal van Blue Bell, en een bol Breyers Blasts gevuld met stukjes Snickers.

Image Hosted by ImageShack.us


Het is genieten, ohw dit is best uit te houden met een lekker ijsje, af en toe een plons. Hier hebben we naar uitgekeken... Tegen een uur of drie rijden naar de Florida Mall, daar heb ik een ogen meting laten doen en een nieuwe bril aanschaft, deze is over 1 a 2 weken klaar.. We kopen beiden nog wat leuke T-shirts .

We eten chinees op het foodcourt, Orange & Bourbon Chicken, goed te doen. Daarna rijden we naar de Premium Outlet - int Drive, we kopen hier nog helemaal niets, slenteren door de Tommy, Niks enz.. Tegen een uur of negen worden we wat moe en verlangen we naar de bank en wat lummelen, we rijden we terug naar Tuscan Hills..

Image Hosted by ImageShack.us


We hebben niet heel veel gedaan, dus een kort blogje, en weinig foto's... Morgen hopelijk veel fotomomenten we gaan naar Bush Gardens..

Tot morgen !! Rick & Mandy

20 opmerkingen:

  1. Zelfs een klein blogje zegt genoeg over hoe fijn jullie het daar hebben. Beter kan bijna niet volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooi zonsopkomst foto met die mist!! Wat ziet het er weer heerlijk uit, geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die mist foto. Kijk jullie genieten ook, dit is dan ook de enigste plek waar je dat kan doen. Ben benieuwd naar jullie Busch ervaringen. Groetjes van de overkant

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kort blogje moet ook een keer kunnen toch ?
    Maak je het morgen gewoon weer goed met extra veel mooie foto's !
    Blijf genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gezicht die opkomende zon die door de mist heen prikt.
    En dit was een echte vakantiedag. Een beetje luieren aan het zwembad en shoppen. Heerlijk hoor, ik zou zo met jullie kunnen ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige zonsopkomst.Veel fun in Busch, verheug mij nu al op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou het lijkt inderdaad wel vakantie bij jullie :). Heerlijk en wij zijn niet jaloers!!
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt van zo'n lummeldag toch een leuk verhaal en mooie foto gemaakt.
    Ben wel erg benieuwd naar die bril, hoe is dat verlopen die meting, heb je daarvoor een afspraak gemaakt, zijn de kosten lager dan Nederland etc.?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En mensen zich maar afvragen waarom Orlando zo verslavend is. Ik zal ze voortaan doorverwijzen naar jullie blog, dan snappen ze het meteen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk toch zo'n dag niks doen, dat is nou vakantie vieren;-)
    Beetje bij de pool chillen, beetje shoppen, lekker eten en drinken, wat wil een mens nog meer.
    Have Fun morgen in BG!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat er nog maar veel van deze vakantiedagen mogen volgen :)
    Hier kunnen wij ook altijd maanden naar uitkijken.
    Veel plezier in Busch Gardens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke uitrustdag. Ik word er zelf heerlijk rustig door.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rick&Mandy,
    Hebben jullie een direct contactpersoon bij wie jullie de villa in Tuscan Hills huren?
    Zou ik misschien de gegevens mogen hebben om een offerte te laten maken?
    Groet Demelza

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O O wat een klein verhaaltje is dat nou

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo ben weer lekker bij gelezen, jullie vermaken je prima ik krijg er heimwee van helemaal naar dat heerlijke zonnetje.....veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WHAHAHA lekker zo'n klein blog is een teken dat jullie intens van elkaar genieten en heimwee heb ik niet,ging toen echt voor de uggs maar verder is het daar maar armoede oke een zwak zonnestraaltje door de mist net buiten de poort genomen vol slangen van die zwarte nieuwschierige krengen nee ik pas,heb het helemaal gehad met FLORIDA;maar ergens stiekum in mijn hart verlang ik naar FLORIDA het land van melk en honing voor mij sterker nog ik hou van FLORIDA van de schoonheid de prachtige kleuren en de gast vrijheid denk nog heel vaak aan vorig jaar toen ik met Jasper de reis aanging wat hebben we genoten,vanaf dag 1 was het geweldig,dus snap ik de liefde wel hoor Rick en Mandy;nou kan niet wachten tot morgen met hoop ik geweldige foto's veel plezier,liefs Mama en Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb jullie gemist, liep vanmiddag langs de winkel (Artis);)
    Maar jullie zitten helemaal op je plek begrijp ik, heerlijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuke ontspannen dag, moet kunnen op vakantie toch?
    Enjoy...

    BeantwoordenVerwijderen