donderdag 27 september 2012

Dag 3: Brevard Zoo

Vandaag zijn we weer vroeg op, beginnen de dag met zwemmen.. Tegen een uur of negen gaan we douchen en richting Brevard Zoo.. Camera mee ..

Dag3 Collage

Scarlet Macaw
Het is een doordeweekse dag, het is lekker stil in de zoo, we lopen als eerste langs de Macaw, en daarna gaan we richting de Giraffe.. hier blijven we even kijken.

Rainbow Lorikeet Natuurlijk bezoeken we de Lorikeet..

Sandhill Crane De kraanvogel verstopt zich een beetje tussen de bosjes, met geduld leg ik hem vast.

Deer Het hertje ligt heerlijk te genieten van de zon, merkt me op maar blijft gewoon liggen..

Hyacinth Macaw We lopen langs de Hyacinth Macaw, deze heeft niet zo'n zin in de foto, is beweeglijk toch maar wat geprobeerd..

Hawk We lopen langs de Red-tailed Hawk, merkt me nog niet op is duidelijk in gedachten

Hawk Wanneer ik de foto maak, kijkt de Hawk even in de lens, ik maak er nog één.

Tegen een uur of 13:00 gaan we weer terug naar huis, en eenmaal thuis maken we dankbaar gebruik van het zwembad.. Zo rond de klok van vijf uur rijden we naar Pieter en Petra.. we bewonderen hun villa, ik probeer nog het cijferslotje te openen van de poolheat ( wat natuurlijk niet lukt) om de temperatuur wat lager te krijgen.. De pool lijkt wel een kookpot zeg..

Image Hosted by ImageShack.us


Dan rijden we naar Texas Roadhouse, daar genieten we van het lekkere eten, dit is een aanrader..het is natuurlijk weer veels te veel, we krijgen het niet op. Dan rijden we naar ons huis drinken daar nog koffie en kletsen natuurlijk over Florida, dan nemen we afscheid.. Ik begin aan het blog Mandy rommelt wat op haar Ipad.. Weer een lekkere dag !! Tot morgen

22 opmerkingen:

  1. Zo hè wat een heerlijke dag en mooie foto's ...toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wordt altijd weer stil als ik die mooie foto's van je zie, prachtig hoor.
    Wat een top dag weer.
    Altijd wel lekker als je thuis komt en je kunt nog even in je private pool spatteren, wat een luxe toch?
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel een lekkere dag. Prachtige foto's van de diertjes en een heerlijke afsluiter in Texas Roadhouse. Mmmmm.
    Fijne dag weer vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die dierentuin ga ik onthouden. Ik had vorige maand Pulled pork bij Texas Roadhouse, dat was pas lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat alweer in de To do lijst voor de volgende keer!! Prachtige foto's weer Rick, dat is genieten.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten hoor al die blogs 's morgens vroeg, vooral die van jullie met die schitterende foto's. Heerlijk dagje en gezellig eten bij Texas Roadhouse, mmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's weer, jullie doen aardig je best om ons te vermaken!
    Hmm Texas Roadhouse...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je verwent ons schandelijk met die mooie foto's, vooral doorgaan...
    Heerlijk relaxed zijn jullie! Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pfff die foto's zijn absurd mooi! Eyecandy!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk wakker worden,geen telegraaf geen sigaretje maar wel een bakkie met geweldige foto's
    Wat is dit genieten zeg,prachtig die kleuren van die diertjes heerlijk om zo mee te genieten.
    En wat gezellig met Pieter en Petra het eten ziet er ook niet slecht uit;zo te zien vermaken jullie je wel en gegund hoor.
    Nou lieverds denk dat jullie de luikjes al open hebben dus weer een nieuwe dag met mooie foto's dikke knufffffssss Papa en Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga het niet ele dag zeggen, maar nu nog wel: wat een mooie foto's .......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo hoort het: meteen genieten van al het fraais dat Florida heeft te bieden. Dat hertje is echt mak he. Ik geloof dat er 2 rondlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Noun over de Foto's zal ik maar niks meer zeggen dat is al genoeg gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie genieten er weer volop van. Een fijne vertrouwde villa, lekker weer, heerlijk eten en hopelijk een prettige auto. We genieten met jullie mee.

    De Mokummers

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoals gewoonlijk weer prachtige foto's.
    Gezellig eten met Penpe bij Texas Roadhouse, lekker hoor. De pulled pork toevallig ook gegeten?
    Echt heel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Al meer gezegd hierboven, maar geweldig mooie foto's weer ! En die Acadia vind ik een stuk mooier, goede deal !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi, mooi, mooi man, prachtfoto's van de vogels. We willen ook in deze zoo kijken als we tijd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's van de vogels!!
    Leuk de ontmoeting met Pieter en Petra. Dus Texas Roadhouse is een aanrader? Dan noteer ik hem gelijk voor de volgende keer!!
    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen