maandag 23 april 2012

11th Annual Celebration Art Festival (Orlando, FL)

Vandaag gaan we naar Celebration, het Art Festival bezoeken en gewoon wat rond lummelen.. We beginnen met een ontbijt bij het Marketplace restaurant..


Celebration Hotel (Orlando, FL) We lopen richting de kraampjes en kijken naar het Celebration hotel...


Celebration Art Festival (Orlando, FL) Er zijn allemaal kraampjes, alles op het gebied van art, handarbeid t/m muziek... het ziet er gezellig uit.


Ann Gale Holstein Ik maak een paar foto's van Ann Gale Holstein, ze vraagt of ik haar de foto's wil mailen, 'natuurlijk' zeg ik tegen haar, spontaan zegt ze, zoek maar een mooie painting uit.. Sjeming .. wat een leuk gebaar is dit, ze stond er echt op. Tijdens het bladeren door de schilderijen, zegt Mandy.. deze is helemaal Gerrit en Joke, ze houd een schilderij vast met een Starbucks vestiging erop... Ja gaaf zeg ik. We vragen aan Ann of we het schilderij ook mogen weggeven aan iemand die vandaag jarig is.. 'I would love that...' zegt ze. Voor de liefhebber een link naar haar website http://anngholstein.nobullart.com/


One of the many houses @ Celebration Wij lopen Gerrit en Joke tegen het lijf en doen alle moeite om het kado uit zicht te houden, en ik breng het snel naar de auto, wij gaan daarna een lekkere wandeling maken door Celebration, Joke en Gerrit bezoeken het Festival.


Joke's Birthday.. In de middag hebben we afgesproken op Coral Cay bij Joke en Gerrit, even over 4uur zitten we buiten in de Lanai... Wat een mooi Townhome zeg, een mega hottub, prachtig ingericht... Dan wordt het tijd voor wat kado's ... Joke vind kado helemaal top, zeker met het verhaal erachter.. Ann THANKS!!


Husband of Joke In de avond rijden we naar Manny's Chophouse, een wachttijd van 30 minuten, met call ahead seating, had ik dit niet gedaan was er een wachttijd van een uur begreep ik. Tijdens het wachten kruipt Gerrit voor de zon, en zegt zo kan jij mij niet fotograferen en ik jou wel.... hmm zou het?


Manny's Chophouse Bij Manny's worden we bediend door Chelsea, een vrolijke meid die ons wel even op de foto kegelt ... We hebben weer veel lol gehad, en hebben nog lang gekletst bij ons "thuis".

15 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige dag hebben jullie weer beleefd in Celebration, altijd leuk om daar rond te lopen. Wat de foto's betreft nummer 2 en nummer 4 vindt ik echt prachtig van kleur en leuk dat je foto's mocht maken van Ann ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blauwe luchten!
    Celebration is echt een plaatje.
    Het schilderij van Starbucks is echt een super leuk cadeau, kan me goed voorstellen dat Joke dit top vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkerkoppie zo voordezon, mooiefotohoorwndeschaalwasschoon op????? Heerlijk dat jullie veelplezierhebben,datishetbelngrijkste.gazo door hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja op je verjaardag moet je gewoon in CELEBRATION zijn echt prachtig en wat een mooi schilderij zeg geloof zeker dat Joke daar blij mee is,hoe doe je dat toch Rick;wanneer ga je naar de apple store WHAHA
    Jullie hebben er weer een heerlijke dag van gemaakt met weer mooie kiekjes,geniet lekker nog even;liefs papa en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd een geweldige stek om naar toe te gaan Celebration!
    Mooi en smaakvol cadeau voor Joke.
    Zo te zien aan de foto hebben jullie zeker een hele gezellige dag en avond gehad.

    Geniet ze verder maar dat zal vast wel lukken.

    Martin, Richard en Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat zag er weer gezellig uit. Er miste alleen wat, Kim en ik op de bank ernaast, dan was het nog gezelliger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker een gezellige dag geweest.
    Een goede schilderes ook. Ik doe het haar in ieder geval niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke dag. Celebration blijft genieten. En het verhaal over het cadeau voor Joke, geweldig. Wat zijn er soms toch onwijs vriendelijke mensen op de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. DE foto'Zijn heel mooi geworden en het schilderij vindt ik ook een geweldig leuke herinnering aan deze dag hij krijgt een mooie plaats in onze huiskamer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gebeurd je hier niet zo snel dat je voor een paar foto's zo'n mooi schilderij krijgt!
    Lijkt me weer een heerlijke dag geweest;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ziet het er gezellig uit! Rick weer prachtige foto's! Heerlijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, Celebration ook één van onze favoriete plekken. Wat hebben jullie het gezellig, het spat van de foto af, heel leuk.
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke vakantiedag! Enorm leuke verrassing voor de verjaardag van Joke. Prachtige foto's (wederom)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou moe!
    Mijn reactie was gisteren geplaatst en is nu verdwenen.
    Volgens mij was het iets in de trant van ; Wow wat een mooie blauwe luchten.
    Wat een ontzettend leuke schilderijen maakt ze zeg. Geen wonder dat Joke er blij mee is.
    Etentje bij Manny's ziet er gezellig uit.
    Geniet lekker de komende dagen, hier regent en hagelt het.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen