zaterdag 20 oktober 2012

Dag 26: Relaxte dag...

We zijn allemaal lekker vroeg wakker, het doel is een Segway Tour door St. Petersburg. Helaas is Jasper niet op z'n best, heeft niet goed geslapen, een loopneus en een beetje grieperig.. Geen nood, dat blijven we vandaag thuis, beetje lummelen aan de pool.. we hebben vakantie, niks moet alles mag.

We hebben de tour geboekt voor 11:00u, kijken of we deze kunnen omzetten naar Zondag of Maandag.. Wanneer ik bel wordt duidelijk dat ze er pas zijn na 09:00u. Pas om half tien krijg ik iemand te pakken, een aardige vrouwen stem is vol begrip, Zondag zit vol, maar Maandag kunnen we in de herkansing voor 11:00u. Dat leggen we vast, dan zijn we zekers allemaal tip top.. en ' beterschap voor uw zoon..' zegt ze.

Daarna gaan we allemaal wat voor ons zelf doen, ik ben blij dat het omzetten gelukt is, ik had een schema in elkaar gezet, deze moet ik nu in overleg aanpassen.. Vandaag dan helemaal niets... Morgen in de middag 'als' Jasper is opgeknapt naar de Florida Mall, in de ochtend gewoon lekker thuis, Zondag naar Busch Gardens, Maandag Segway en dan in de middag door naar het strand van Fort de Soto, hopen op top weer, een mooie zonsondergang, en ... wie weet dolfijnen.. Dinsdag ... zien we nog wel. Iedereen voelt zich happy met het schema.. zo doen we het, en zijn er gewonden of zieken passen we het weer aan ;-)


Image Hosted by ImageShack.us
Oma Judy en Mandy vermaken zich al zwemmend/dobberend..

Jasper en ik vermaken ons met zwemmen, Tafeltennis ik verlies weer.. en poolbiljart, daar win ik twee partijtjes.. Niet verkeerd.


Image Hosted by ImageShack.us
We eten in de middag gewoon wat we in huis hebben, net zo makkelijk. Had geen zin om even heen en weer naar de Publix te rijden, beetje creatief zijn. Zo houden we het lekker vol pas tegen een uur of vijf komt de eerste vraag waar we gaan eten.. Wat dachten jullie van de Bamboo Wok, dan halen we het af en hoeven we de deur niet uit. Jasper is voor... en wil graag Bourbon Chicken, dan zijn we eensgezind de Bamboo Wok wordt het..

Tegen 18:30u, rij ik even naar de overkant, en haal drie menu's.. Deze eten we onder de lanai op, het is voortreffelijk weer... Na het eten lopen Mandy, Judy en ik een rondje over Tuscan Hills, het ziet er altijd verzorgd uit, we lopen helemaal naar voren tot aan de geschakelde villa's, en weer terug naar de bosrand.

In de avond kijken Mandy en Judy de voice of Holland, Jasper en ik doen nog wat Pool en Tennis..

We hebben een hele relaxte dag achter de rug..

10 opmerkingen:

  1. Men zou het bijna vergeten met al het vermaak buiten de deur, maar lekker thuis blijven en relaxen is ook niet verkeerd, dat blijkt wel... Fijn weekend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn he vakantie en dat je zo maar het schema kunt omgooien en relaxen. Leuk die Segway toer in St Petersburg. Bij Fort de Soto ga je weer zoveel moois zien dus ik verheug me al op de foto's! Vandaar heb je ook een schitterende view op de Sunshine skyway bridge, zo spectaculair. Als je tijd hebt pak dan de Pinellas Bayway naar St. Pete beach dan zie je het mierzoete shocking pink Don Cesar hotel. Ik kan niet wachten op de foto's van mijn favoriete stukje Florida!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Her lijkt wel vakantie!
    Jasper heeft vast een beestje gedoneerd gekregen via de airco in het vliegtuig. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap met Jasper hoop dat hij weer snel is opgeknapt en toch lekker zo dag,oma Judy vermaak de eigen ook zie ik op de foto nou wat wil een mens nog meer.
    Geniet nog heerlijk van de laatste dagen we gaan je verder volgen vanuit nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dit is ook lekker hoor, zo'n dag. Genieten, genieten dat is het motto.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach het is vakantie dus wat "omgooien" maakt dan toch niets uit.
    Lekker bijkomen en relaxen dat is nooit verkeerd.
    Morgen weer een dag met vakantie plezier.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ga nooit met een loopneus op een Segway!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat Jasper zich niet zo lekker voelde, maar gelukkig is hij ook al vaker in Florida geweest en hebben jullie geen druk schema en kunnen jullie gewoon lekker "thuis" genieten.
    Mooi dat de Segway tour uitgesteld kon worden.
    Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, zo'n dagje lummelen, maar wel jammer van de loopneus.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijke relaxte dag met als afsluiting Bamboo Wok...het water loopt me in de mond Hamm

    BeantwoordenVerwijderen