woensdag 24 oktober 2012

Dag 30: Zwemmen en Downtown Disney

We hebben de ochtend gebruikt om lekker te zwemmen, tegen 12:00 u rij ik even naar de Publix haal nog een lekkere lunch.. We eten met ons allen buiten onder de Lanai.. en na het eten Face Timen we nog even met Pieter en Petra. Dan gaan we douchen en op we naar Down town Disney..


Image Hosted by ImageShack.us
We hebben wel mega mazzel met het weer deze vakantie, nog even sfeer proeven bij Down Town Disney


Image Hosted by ImageShack.us
We maken wat leuke foto's leuk voor later.... een niet geschoten foto verteld niet alles...


Image Hosted by ImageShack.us
Oma kijkt haar ogen uit, we hebben weer een hele leuke middag..


Image Hosted by ImageShack.us
Mandy maar nog kiezen waar we de laatste avond eten voor haar verjaardag, zo is ze wel drie dagen jarig.. Het keuze valt op Kobe.. Het was weer heerlijk.. In de avond zwemmen Jasper en ik nog in de pool, Mandy en Oma pakken de koffers in.. We hebben het weer heerlijk gehad.. Morgen rijden we zo rond 11:00 u richting MCO.. we vliegen even voor twee uur richting Washington.. Donderdagochtend zijn we gewoon weer in Amsterdam.. We missen Diesel die halen we meteen maar op.. Iedereen bedankt voor de reacties, en Mandy bedankt ook iedereen voor de verjaardagen felicitaties... we moeten weer in het gareel ;-)


Oma schrijft nog een stukje over de beleving van haar week..:

Wat was het weer een beleving, niemand die dit van mij af kan pakken. Onvoorstelbaar het is oktober, en we zitten gewoon buiten, dat was wel even anders toen onze Mandy werd geboren vrijdag 22 oktober om 12.30, koud maar zonnig, zoiets als de geboorte van je kinderen vergeet je niet zoals ik deze mini vakantie ook nooit zal vergeten.

We hebben zoveel wild gezien van groot tot enge kleine doerakken;alles heeft ontzettend veel indruk op mij gemaakt, maar als je vraagt wat was je top dag.. dan is het moeilijk kiezen, maarrrrr ga ik toch voor het strand met dolfijnen niet één maar heeeeeel veel Dolfijnen hebben we gezien. Het begon al tijdens de Segway tour, een prachtige rit langs een geweldige haven met dolfijnen, ik was zo verblind door die dolfijnen dat ik vergat te sturen en met mijn Segway bijna de baai van mexico in vloog met rick er achter aan.

Gelukkig ging het verder allemaal goed, maar vond de gids het beter de segway tegen een boom te plaatsen zodat we in alle rust konden kijken naar deze prachtige dieren. Ik bedank mijn beste maatje dat ik weer mocht gaan, wat heb je me blij gemaakt mooi kado Jan!! Donderdag is jou rust weer voorbij dan ben ik er gewoon weer. Tuurlijk mis ook ik de andere drie kleinzoons en onze jongste dochter Kim, de poesjes Miama en Eefje, maar vraag me niet wat ik zou doen als ik nog een weekje zou kunnen blijven, natuurlijk wel in deze setting want het was weer bere gezellig en er is heel veel gelachen, heerlijk. liefs Judy

19 opmerkingen:

  1. Wij hebben met jullie meegenoten. Fijne terugreis, en lekker nagenieten maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top dat we met jullie "mee" mochten op vakantie. Het was weer een erg leuk reisverslag, met fantastische foto's, dank daarvoor.
    Maar, waar moeten we nu de dag mee beginnen..... dat wordt even afkicken!

    Een heel goede terugreis,
    groeten Harm en Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was weer reuze gezellig om met jullie te 'Facetimen' ;-)

    Nogmaals bedankt voor de mooie momenten die wij samen met jullie hebben beleefd en niet te vergeten natuurlijk ook voor dit mooie reisverslag.

    Een hele fijne en veilige terugreis en we zullen elkaar ongetwijfeld weer snel spreken !

    Groetjes,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie weer een heerlijke tijd gehad, zowel met z'n tweeën als met z'n vieren!
    Je hebt weer een stel schitterende foto's gemaakt, ik denk dat jou foto boeken helemaal zullen uitpuilen.
    Nog een fijne reis terug en dan inderdaad weer in het gareel, succes ermee;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je gezellige verslag, wat zal ik dit missen 's morgens.
    Knap dat je het zo goed bijgehouden hebt want een verslag bijhouden is veel werk en dan al die fraaie foto's nog uitzoeken :)
    Een hele voorspoedige reis terug naar huis en sterkte met het saaie Nederlandse weer.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt ons weer enorm verwend met prachtige foto's en een gezellig verslag, dank daarvoor. Goede reis naar Nederland enne... doe wat warms aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede vlucht alvast naar NL en dank voor het heerlijk verslag.... wat moet ik nu lezen tijdens mijn kopje koffie smorgens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijke laatste dag en geweldig dat we mee mochten genieten zowel blog als de weken in Florida. Op naar de volgende en over minder dan een jaar zitten we er als het goed is weer allemaal. Hele fijne vlucht en succes alvast met wennen aan de temperatuur

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat!!!????? Zit het erop.....wat moet ik nou 's morgens gaan doen? Een hele fijne reis terug naar huis en op naar het koude weer dat eraan komt. Ik vond het weer een genot jullie te volgen en te genieten van de prachtige foto's. Tot de volgende keer, dat duurt voor jullie niet echt zo heel lang, toch?
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer geweldig genoten van deze blog en de prachtige foto's. Op naar april voor de volgende vakantie!!! Eerst ga ik nog even van die van jullie genieten en de dag van jullie terugkomst is die van ons vertrek! Dat is dubbelop genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alfons, Mirijam en Manon24 oktober 2012 om 09:58

    Wow, wat weer een geweldige vakantie en wat fijn dat we weer mee konden lezen. Zo waren ook wij er weer een beetje bij! En wat is het weer snel voorbij gegaan. Time flies when you're having fun!
    Een hele goede terugreis gewenst!

    Alfons, Mirijam en Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Of je nu een week, 2 weken of een maand naar Florida gaat..... het is altijd te kort. Jullie hebben een TOP tijd gehad en wij hebben via jullie blog heerlijk mee mogen genieten. Thanks !

    Maar aan al het goede komt een eind. Geniet nog even lekker van de laatste uurtjes. Nog even rustig wakker worden aan het zwembad. En daarna een hele goede en rustige terugreis gewenst. Stop een warme jas in de handbagage want die zullen jullie nodig hebben .........

    Greetz,
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beste familie!
    Bedankt voor alle gezellige blogs iedere dag weer en dan de foto's!
    Ik ben echt FAN van jullie.
    Het was weer heerlijk, ook jammer voor ons dat het hierbij stopt!

    Groetjes Demelza.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was weer super om mee te mogen lezen en vooral ook te kijken naar je prachtige foto's.
    Nu weer "back to the basics", zal niet mee vallen na zo'n heerlijke vakantie.
    Alvast een goede reis, en een trui in de handbagage zou handig zijn ;-)
    Tot de volgende keer!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor het verslag en vooral voor de foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tsjee....de tijd is voorbijgevlogen. Fijn dat we mee mochten kijken tijdens deze gezellige reis vol mega avonturen en minimeetings! Goeie reis terug gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het was weer genieten om jullie avonturen op afstand te kunnen volgen. Mooie plaatjes voor later, mooie momenten om te onthouden en weer zoveel ervaringen rijker. Een goede terugvlucht gewenst en we zien je Rick in Noord met die roze muts op het Boven 't IJ winkelcentrum ;-))

    Groetjes van de Mokummers

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastische trip geweest, genoten van de vrolijke verhalen en de werkelijk prachtige foto's ! Heerlijk dat jullie zoon ook nog lekker is geweest, hoop dat wij dat ook nog lang kunnen doen !

    BeantwoordenVerwijderen