zondag 21 oktober 2012

Dag 27: Zwemmen en Florida Mall

Vandaag zijn we allemaal zo,n beetje tegen acht uur rond de pool.. Om heel eerlijk te zijn hebben we zowat de hele dag in het zwembad gelegen ...


Image Hosted by ImageShack.us
Jasper geniet ook zo ...


Image Hosted by ImageShack.us
Zo vermaken we ons weer lekker, het is een stralend weer, er is geen wolkje aan de hemel. Buiten zwemmen zitten we af en toe op de kant lekker in het zonnetje opdrogen, Jasper en ik vermaken ons weer met Poolbiljart en Tafeltennis, vandaag was ik aan de winnende hand..


Image Hosted by ImageShack.us
Een paar foto's voor later... hoe zag de achterkant er ook al weer uit.. Hoewel... voor later... deze villa zullen we nog wel eens vaker van binnen zien ;-)


Rond 16:00 u rijden we naar de Florida Mall, daar spitsen we ons op, ik ga met Jasper, Mandy met Oma, we spreken af tegen half zeven bij de Foodcourt. Jasper en ik bezoeken de Apple store, Jasper scoort nog Nike Air Max met een korting voor Foot Locker ( Joke en Gerrit bedankt !! ) Ik scoor nog een T Shirt van Old Navy... Eenmaal met ons allen op het foodcourt kiest iedereen voor een Five Guys Burger...


Na het eten gaan we met ons vieren nog door de Mall, Jasper en Oma slagen voor een kado voor Mandy. ( is bijna jarig ) Tegen half negen rijden we terug naar Tuscan Hills... Ik spring nog met Jasper in de Pool.. Mandy leest wat op internet oma leest haar boek uit...

Jasper is lekker opgeknapt, dus gaan we morgen naar Busch Gardens.. Tot morgen!!

7 opmerkingen:

  1. Wat treffen jullie het met het weer! Lekker genieten van de grandioze villa (met veel privacy rond de pool zag ik, ook fijn). En heb morgen een bijzonder fijne dag in Busch Gardens. Ik ben benieuwd naar de foto's want daar zijn leuke onderwerpen genoeg lijkt me ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie berichten en een feestje in het verschiet. Als de stemming er dan niet in zit....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk weertje, zo zou ik ook m'n dag wel door willen brengen.
    Have fun morgen in BG!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zo in en rond het zwembad, ik zou zo met jullie willen ruilen hoor;)
    gelukkig s Jasper weer opgeknapt, en dus kun je lekker samen morgen alle acht banen van Busch samen pakken...lekker voorin de Sheikra, ik ben benieuwd;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is op en top vakantie vieren :)
    Veel plezier in Busch Gardens vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tsjonge, wat lekker zeg ! Klinkt allemaal weer TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet wel zeker dat ook wij deze villa nog wel vaker van binnen zullen gaan zien ;-)

    Veel plezier in Bush Gardens !!!

    BeantwoordenVerwijderen