maandag 8 oktober 2012

Dag 14: Relax dag en Florida Mall

We staan zo rond halfnegen op, ontbijten wat, en lezen de leuke reacties op het blog.. Wat zijn er op Fort Myers een hoop leuke reacties geweest, moet ook zeggen Beach N Place was ook erg fraai.. Dan gaan we lekker op het pooldeck wat zonnen en relaxen, we hebben de tijd de Florida Mall gaat pas om 12 uur open..


Image Hosted by ImageShack.us
De zon komt langzaam op, het is wel weer uit te houden ;-)


De ochtend gaat zo rustig voorbij, ik probeer nog de Ocean Racer Speed Boat Tours in Cape Canaveral te boeken voor ons, Gerrit & Joke en Pieter & Petra.. Helaas deze vaart niet meer dit najaar, de Ocean Racer vaart pas vanaf April 2013. Jammer andere keer dan maar. Dan gaan we douchen en op weg naar de Florida Mall..


Image Hosted by ImageShack.us
Er staat een file op de I4 net waar de afslag naar de Florida Mall begint... we rijden er dus lekker langs. Niet veel later parkeren we de auto voor de deur van Footlocker.


Image Hosted by ImageShack.us
Voor de ingang staat "Big Yellow Taxi" kon het niet laten deze even met de Iphone op de foto te zetten..


We lopen rond half één eerst even bij Five Guys langs, daarna gaan we de Mall rond, en we landen bij Lens Crafters kijken of mijn bril al klaar is. Het is er druk maar na even te hebben gewacht zijn we aan de beurt. De bril is klaar, echter de bril wordt eerst nog gesteld op mijn ogen, achter oren, en op mijn neus.. Tijdens dit proces staan Pieter & Petra in eens naast ons.. Het wordt een gezellige boel, en het levert voor mij een Pieter een afgeprijsd flesje met cleaner en een bijbehorend doekje op... slechts 2 dollar. Dan besluiten we even met ons vieren bij te kletsen bij Starbucks, een tafel van 4 is vrij. Pieter en ik gaan alvast zitten, de meiden komen niet veel later met het drinken.. We besluiten morgen gezamenlijk de Black Point Wildlife Drive te gaan doen met één auto, en daarna door te rijden naar het Manatee Observation Deck. Dan gaat ieder zijn weg, Mandy slaagt heel goed bij Gap.. 3 broeken, 4 truien, en 3 shirts... Dan rijden we terug naar huis, en onderweg valt de onvermijdelijke vraag waar eten.. we


Image Hosted by ImageShack.us


Het wordt Kobe, wederom de Filet Mignon... wanneer we weer in de auto stappen krijg ik een SMS-je.. Of we vanavond thuis zijn, Kim en Heleen willen even de villa zien.. Ze komen pas na negen uur, ze zijn eerst nog bij SeaWorld..

Dan rijden we nog even langs de Publix, halen wat eetbaars voor morgen, want morgen op de Wilddrive ( Merritt Island ) zit niet veel aan restaurants .. Dan komen Kim en Heleen binnen, het is weer gezellig, we kletsen honderduit ..


Image Hosted by ImageShack.us
Tussendoor maak ik een lekkere beker ijs voor ons vieren.. tegen half één wordt het dan echt tijd om afscheid te nemen.. morgen weer vroeg op.. Het was weer een hele leuke dag !! Tot morgen !!

9 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar de foto's van morgen want bij ons staat de Blackpoint Wildlife Drive ook al op het lijstje voor de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net even bijgelezen en tot mijn schaamte moet ik bekennen dat we altijd aan de Hwy 27 vertoeven maar nog nooit bij Lake Louisa geweest zijn!! Tip voor de volgende keer hahaha. Ik ben benieuwd naar morgen.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wwwaaat? 4 truien? O ja, voor over 2 weken natuurlijk ;-) Goeie keus, de wildlife drive. Ik hoop dat je veel dieren zal zien; dat is altijd afwachten. Enne, mocht je ook zin in strand hebben, Playalinda beach zit er niet ver vandaan. Daar is overigens ook veel wildlife te zien. Ik reken natuurlijk weer op haarscherpe foto's want we zijn inmiddels flink verwend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je komt die Nederlanders toch ook overal tegen he?! ;-) Gezellig hoor om elke keer met elkaar op te trekken. Helaas gaan wij volgend jaar elkaar net mislopen want jullie vertrekken op de dag als wij aankomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi om dat bos zo bij het zwembad te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke dag. Fijn dat Mandy zo goed geslagd is bij the Gap. Die truien kan ze over een paar weken goed gebruiken hier. Ook leuk dat jullie steeds van de mini minimeetings hebben. Gezellig om zo steeds even bij te kletsen.
    Maak er maar weer een mooie dag van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie villa, ziet er goed uit en ook een mooi uitzicht aan de rand van het bos.
    Die truien kun je over 2 weken hier wel aan hoor ;-(
    Veel plezier morgen op de Wilddrive!
    Grtz.yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt weer als een gezellig dagje, heerlijk dat uitzicht vanaf je zwembad zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt en ziet er weer uit als een TOP dag in Florida. Op naar de volgende TOP dag ! Heel veel plezier vandaag en ik heb zo'n vermoeden dat we hier morgen weer een paar hele mooie platen zullen gaan zien.

    Have fun !

    BeantwoordenVerwijderen