zondag 14 oktober 2012

Dag 20: Lummel dag en op visite

Vandaag was een dat dat we niet heel veel meer deden dan lummelen, een beetje bij het zwembad hangen.. Dan nemen we heel even contact op met Pieter en Petra via Face Time..


Image Hosted by ImageShack.us
Ze zijn goed aangekomen, en zijn bezig de koffers aan het uitpakken.. en denken stiekum alweer aan volgend jaar.. Wij gaan weer verder bij het zwembad maar krijgen te maken met twee gluurders..


Image Hosted by ImageShack.us
Ik zag hem bijna over het hoofd, maar squirrel was er wel degelijk..


Image Hosted by ImageShack.us
We worden ook van bovenaf in de gaten gehouden, een klachten brief is onderweg naar het Management...;-)


Zo komen we de gehele dag lekker door, tussen de middag nemen we een lekkere tomatensoep met een broodje.. het weer werkt lekker mee.


Image Hosted by ImageShack.us
Ik lees wat, Mandy zoekt haar meisjes tijd op, maak er maar een foto van, ze kan de handstand nog steeds, ook in de enormen stroming in het zwembad... knaphoor ;-)


Image Hosted by ImageShack.us
We genieten ook weer van deze dag.. Mountain Dew in de hand en heerlijk in het bos turen, kijken naar de vogels, pak af en toe mijn boek, maar het meest kijk ik gewoon lekker om me heen.. Het boek moet me dan maar vermaken op de terug vlucht..


Zo rond half vijf rijden we hier weg, we zoeken de dichtbij zijnde Olive Garden aan de 192, ik neem de Tour of Italy, Mandy de Mixed Grill.. Oh het broodje en de salade waren al lekker, het hoofdgerecht was super.. dan rijden we door naar Billy Boy's Tickets, daar liggen de Busch Gardens tickets welke ik heb besteld voor Jasper en Oma.. Het ophalen was kinderspel en vijf minuten later waren we alweer op weg naar de Lake Buena Vista Stores. We lopen het hele rondje, hier koop ik een verjaardagskado voor Mandy, ze moet nog wachten tot 22 oktober, en tegen half acht rijden we naar Joke en Gerrit.. Wanneer we daar aankomen zien we een enorm fraaie villa zeg.. Wat smaakvol ingericht, prachtige woonkamer, badkamer om van te smullen en een keuken waar je U tegen zegt.. We krijgen natuurlijk een rondleiding.. de villa kort samengevat TOP!!


Image Hosted by ImageShack.us
Dan gaan we lekker buiten zitten onder de lanai, wij praten Joke en Gerrit uit hun dip ;-) En het wordt later en later, we hebben het weer reuze gezellig, maar we moeten afscheid nemen wij moeten weer vroeg op naar Dade City tegen een uur of èén zijn we pas thuis.. Snel naar bed.. De blog maak ik pas in de ochtend, daar had ik geen zin meer in.. We gaan zo richting Dade City... Tot morgen

13 opmerkingen:

  1. Rick en Mandy
    Bedankt dat jullie ons met een bezoek hebben vereerd en dat jullie ons helemaal uit de dip hebben gepraat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk was het bij de giraffen net zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker lummeldagje en gezellig op visite. Veel plezier bij de giraffen, kan nu al uitkijken naar de mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wil ik ook wel dippen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n dag niks doen en genieten van de dingen om je heen.
    Nog een goeie daad gedaan voor Joke en Gerrit;-)
    Have fun tomorrow!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met jullie zit het wel snor, maar Pieter heeft wel erg onder de terugreis geleden, zo te zien. Die moet er binnenkort eens nodig tussen uit........Ennne...Joke en Gerrit zitten prima, daar op nummer 100. Maar een paar deurtjes verder is het ook voortreffelijk lummelen hoor1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo'n lekkere dag, gezellig afgesloten en ook nog een goede daad gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH life is good. Pieter mag wel eens onder de zonnebank ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alfons, Mirijam en Manon14 oktober 2012 om 18:48

    Heerlijk zo´n vakantie waarin niets moet en alles mag! Ik ben zo benieuwd naar jullie verslag van de Giraffe Ranch. Dat zet ik (mirijam) ook op mijn verlanglijstje als we weer naar Florida gaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja geniet maar van een lummeldag straks zijn Jasper en ik bij jullie en dan is het voor jullie weer even druk,dus de Giraffe Ranch zie ik pas als ik bij jullie ben,spannend allemaal.
    Een hele fijne dag en tot morgenxxxxxx Mama en papa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk heerlijk en zo herkenbaar. Boek op de schoot en eigenlijk maar een beetje lekker zitten staren en je gelukig prijzen dat je er bent!! Ennuh, complimenten aan Mandy, fraaie handstand hoor.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben heel beneiwud naar de giraffes en de safari. Hoop dat het moeite waard is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel goed dat jullie Joke & Gerrit uit de 'dip' hebben gepraat, inmiddels heb ik door de jet-lag al weer een kleine 'dip' dus heb jullie hard nodig ;-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen