woensdag 3 oktober 2012

Dag 9: Relax dag + BBQen

We worden vroeg wakker, tegen uur of 8.. zetten een lekker bakkie. Het plan is niet heel veel te doen, behalve even met Hertz bellen dat ik nog 10% oil life heb, en dat we een paar dagen naar de westkust toe gaan. Eerst naar de Walmart voor de dagelijkse aanvullingen... daarna krijg ik Hertz aan de telefoon, het advies is om nu niet 5 a 600 mijl te rijden. Mandy ruimt de boodschappen op, ik rij naar MCO.. . Bij Hertz aangekomen mijn verhaal nogmaals uitgelegd, olie bijvullen doen ze niet, dus ga ik weer naar de Servicebalie.. Daar aangekomen zit Ricky al klaar, daar aangekomen zegt Ricky, ik heb al een auto voor je uitgezocht met 6 mijl op de teller, dan kun je zorgeloos flinke einden tuffen. Kijk maar even op parkeerplaats 531, .. ik loop er heen..


Image Hosted by ImageShack.us


Op Parkeerplaats 531 staat een Suburban, die wil ik wel... ik haal de sleutels er maar even uit, en loop terug nar Ricky. In mum is alles weer omgeboekt, en 'enjoy you're stay ' zegt ie nog.. ' this will help' roep ik terug ;-0


Image Hosted by ImageShack.us
Op de teller staat 6 mijl.. nog helemaal nieuw dus, zit van alles op en aan inclusief navigatie. Rijd .. geweldig, toys for boys

Ik rij snel terug naar Tuscan Hills, daar krijg ik een heerlijke omelet.. het voelt als vakantie..


Image Hosted by ImageShack.us
De rest van de dag hangen we lekker onder de lanai.. omdat deze zo lekker diep is merken we ook niets van de regenbuitjes die we deze middag hebben.. Tussendoor zwemmen en lezen we wat..


@ Ekkie: Alle foto's komen vanuit de hand, overigens vanuit de Kajak is dit al moeilijk genoeg:-)
Het Collage programma wat ik gebruik heet: TurboCollage
Je andere vraag waarom Extended Stay? Heel Simpel een Vlucht inclusief één hotel overnachting via Expedia in Extended stay was € 580,- pp. Waren we er ook nog een dag eerder ;_


@:Simoon ( moontje orlandofans): Alle kinderen waren verkleed vanwege een Disney Special mbt Haloween in Celebration. Was heel erg leuk !!


@Sonja: De bril is inclusief meten $ 400,- dan heb ik een Rayban Frame,en een nieuw soort ontspiegelde varifocals.. Ik heb geen afspraak gemaakt, gewoon geprobeerd en er was direct plek.
Daar kom ik niet aan in Nederland voor een kwaliteits bril. Zal mijn ervaring nog wel delen met je !!


@ Demelza, wij boeken in de regel via Davenport villa management, je moet je vraag dan richten aan Jason.. De villa waar wij meestal in zitten ligt aan de Tuscan Hills Blvd 651 en heet de Karenian Villa!! De laatste link is een eigen filmpje.


Image Hosted by ImageShack.us
Tegen de klok van vijfuur rijden we naar de Publix, daar hebben we afgesproken met Pieter en Petra. Gezamenlijk doen we de boodschappen voor de BBQ, van hamburger tot kippepootjes.. In de stromende regen brengt Pieter het naar de auto, en rijden we door naar Heleen en Kim.


Image Hosted by ImageShack.us
Wanneer we er allemaal zijn worden de drankjes ingeschonken, en voordat het BBQen begint hebben we het over Florida.. Iedereen verteld honderduit wat ze hebben meegemaakt afgelopen weken... Het is super gezellig, ik doe het vlees op de BBQ, en zo wordt het vanzelf weer laat, iedereen is tegen een uur of 22:00u moe aan het worden. Dan nemen we afscheid, en wij rijden weer op huis aan, Mandy gaat alvast wat spullen klaar zetten voor morgenochtend. Morgen gaan we naar Fort Myers Beach , daar zitten we in een bungalow voor drie dagen.. Er zitten ook fietsen bij, weet niet of we er internet hebben.. Wel veel lol denk ik,


Tot laters..


17 opmerkingen:

  1. Dat is geen verkeerde ruil van auto,veel plezier aan de westkust.
    Wij zitten nu op schiphol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen! En wat een mooie toy voor de boy (en ook de girl natuurlijk). Je mag wel zeggen: een volwassen wagen. Zeker zweven geblazen? Wat leuk, die gezamenlijke BBQ. Kan het nog beter? Misschien in Fort Meyers. Ik ben zeer benieuwd naar jullie bungalow daar en de foto's. Have more fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie wagen buurman...!
    Wat een heerlijke dag en wat een gezelligheid zo met z'n allen;)
    Heerlijk een paar dagen kust, lekker genieten en weer veel van die mooie kiekjes schieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bakbeest van een nieuwe wagen zeg. Ik kan me voorstellen dat je in je nopjes bent. En gezellig zo hoor met z'n allen aan de BBQ.
    Veel plezier aan de kust, maar dat zal ongetwijfeld gaan lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier in Ft Myers, voor ons altijd een verplicht gedeelte tijdens de Florida vakanties. Hebben jullie de Corkscrew swamp bij Napels op jullie lijstje staan, zeer de moeite waard. We kijken uit naar de sunsetfoto's door jouw lens. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu hoef je geen auto's meer te ruilen, beter is er niet toch?
    Wat een gezelligheid zo met z'n allen aan de bbq.
    Lekker zeg nu een paar dagen richting strand, heel veel plezier saampjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kortom; Het Betere Werk. En dan nu: Fietsen in Florida!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een bak zeg, helemaal goed!! Davenport Villa management staat bij de favorieten dat kan nooit kwaad. Ben benieuwd naar jullie dagen in Fort Meyers, de volgende keer willen we ook een week naar de kust dus alle tips zijn welkom hahaha.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bolide, passen jullie daar wel in met zijn tweetjes? Veel plezier in Fort Myers, de Gulf coast is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezelli zo'n mini meeting met BBQ. Wij waren vorig jaar in FMB zaten toen op estero blvd direct aan het strand. Staat Lovers Key nog op de planning? Wij hebben daar fietsen gehuurd en hebben een trail gefietst door het park en daarna naar het strand gegaan en lekker door de branding gefietst.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier aan de kust, heel benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een mooie car!
    Gezellige boel daar bij de "girls", lekker BBQ'en.
    Have Fun morgen in FM.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een gezellie foto zeg bij de BBQ!!!! loop ik weer mis grrr veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je maar oppast voor die flitsers op de Kennedylaan met deze auto... ;-)) Veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er allemaal gezellig uit daar iedereen straalt vooral kimmie echt heel leuk;maar ja die auto,zag het mooie bling bling kruis voorop dus ging ik gelijk kijken of onze auto er nog stond;gelukkig wel,lieve schatten wat genieten jullie en wij met jullie;hele fijne dagen aan de west side en foto;s maken hoor.
    XXXXXXXpapa en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gezellig ziet het er uit met de BBQ. Lekkere relax dag voor de rest.
    Ik ben benieuwd naar jullie verblijf de komende 3 dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kijk, dat is nou pas een auto !!! Daar zou je mij ook erg happy mee krijgen, en zelfs met navigatie ?? Dat zie je niet vaak !!! Heb je net zo'n auto, en dan gaan jullie .... Fietsen ???? Are you sure !!! Hahaha !! Gezellig zo'n BBQ !

    BeantwoordenVerwijderen