dinsdag 16 oktober 2012

Dag 22: Op naar het vliegveld

Ik heb een wat onrustige nacht gehad, gisteravond wel een Nightime/Daytime pilletje genomen.. Ik krijg ontbijt van Mandy, lees wat op internet, maar ga niet veel later weer naar bed.. Voel me niet lekker, tegen uur of twaalf schuif ik bij Mandy aan bij het zwembad wel onder Lanai, uit de zon.

Het gaat iets beter, we rijden naar de Publix voor middag en avondeten, hoeven we er niet meer uit voor het avondeten, we hebben verse bolletjes gehaald met opsnit een glas orange juice erbij gelukkig heb ik wel honger plus het etem smaakt me goed, gelukkig maar. Gedurende middag doen we niet heel veel, af en toe wegdommelen, af en laptop opschoot.. Af toe kijken we of Jasper en Oma vertraging hebben opgelopen, zo te zien niet.. ze zullen als alles goed tegen kwart over acht landen op MCO.

Image Hosted by ImageShack.us
Tegen een of half vier face-time ik nog met Pieter, haalt me uit mijn dip door te vertellen dat hij dit ook één dag heeft gehad, en de volgende morgen weer helemaal beter was. Helaas vind hij me via de camera wel heel pips...

Terwijl Mandy aan het avondeten begint schrijf ik een stukje van ons blog, er is niet heel veel te vertellen ..Wanneer het eten klaar is gaan we aan tafel, ohw dit is echt heel erg lekker... Mandy heeft haar best gedaan..

Ronde 19:15u rijden we naar het vliegveld, parkeren de auto, en lopen naar de aankomst hal, het landen gaat zo te zien voorspoedig..


Image Hosted by ImageShack.us
Niet heel veel later zijn we weer compleet... we rijden naar huis.. Jasper claimt zijn oude kamer, Oma Judy vind de villa geweldig... we geven een korte rondleiding.. en heel langzaam slaat de vermoeidheid toe..

13 opmerkingen:

  1. Sterkte Rick. Hopelijk blijft het maar bij 1 dag minder voelen. We maken dit allemaal weleens mee denk ik, en zolang het eten blijft smaken lukt het wel ;-)
    Wat gaat het viertal de komende week allemaal doen, of moet dat een verrassing blijven?
    Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je niet helemaal goed in je vel zit. Maar misschien heeft dit dagje niets doen er wel voor gezorgd dat je je weer beter voelt. Je moet tenslotte aan de bak met jullie gasten. Fijn dat zij gezond en wel zijn aangekomen. Maak er een heerlijke dinsdag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk voel je je snel weer beter zodat jullie gezellige dingen met elkaar kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat je je vandaag een stuk beter voelt. In ieder geval heel veel plezier deze week nu de club weer compleet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laten we hopen dat je je vandaag weer goed voelt en dat jullie lekker verder kunnen genieten en dan nu met z'n viertjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat Judy (ik weiger haar 'Oma' te noemen) en Jasper zijn aangekomen, veel plezier met elkaar. Ik hoop van harte dat je dip voorbij is en je weer volop kunt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte, dat je je maar snel beter mag voelen, maar de eetlust is er nog dus dat zal wel goedkomen. Visite gearriveerd, dus dat wordt gezellig!
    Take Care!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meestal is de vakantie voorbij als je weer naar het vliegveld gaat, voor jullie lekker niet. Dat zijn de leukere ritjes naar het vliegveld.
    Hopelijk knap je nu weer snel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eindelijk zijn jullie dan weer herenigd, en ik hoop dat ook mn 'peptalk' jou weer een beter gevoel zal geven ;-)

    Maak er nog een leuke week van, we gaan jullie op de voet volgen en zullen ongetwijfeld nog wel Facetimen met elkaar deze week !

    Groetjes,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb gisteren ook een dag op bed gelegen maar het gaat nu een stuk beter,dus beterschap en dat gaat wel lukken nu de familie er is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Balen dat je een dip had, maar volgens mij trekken deze twee nieuwkomers je daar snel weer uit;)

    BeantwoordenVerwijderen