donderdag 11 april 2013

Dag 3: Epcot International Flower & Garden Festival 2013

We hebben lekker lang geslapen, pas tegen een uur of zeven worden we wakker, niet verkeerd. Na de leuke reacties op het blog te hebben gelezen rij ik naar de Publix voor een ontbijtje, daarna springen we het zwembad in. Pas tegen een uur of half-elf gaan we douchen, we hebben afgesproken om rond twaalf uur bij Disney's Epcot te zijn. Tegen halftwaalf rijden we weg van Tuscan Hills en 25 Minuten later rijden we de parkeerplaats op. We zijn snel door de toegangspoortjes, Pieter en Petra wachten ons al op. Gezamenlijk lopen de we langs de prachtige figuren van het Epcot International Flower & Garden Festival. We zijn hier al vaak geweest de attracties hoeven we niet meer zonodig in.. het rond lopen is al leuk genoeg, hoewel... de vernieuwde Test Track wel op het lijstje staat vandaag!

Epcot International Flower & Garden Festival 2013 Bij binnenkomst vertellen Goofy en Pluto dat ik twintig geworden ben, ik heb ze direct een drankje aangeboden!


Epcot International Flower & Garden Festival 2013 Katrien en Donald Duck zijn heel even afgeleid, daarna gaan ze vrolijk verder met niks doen.


Epcot International Flower & Garden Festival 2013 Buzz Lightyear zwaait naar ons, ik vermoed dat hij ons nog herkent van vorig jaar ..


Epcot International Flower & Garden Festival 2013 De Cars staan ook klaar, we gaan echter lopend het park door veel relaxter!!


Epcot International Flower & Garden Festival 2013 Takel lacht zijn tanden bloot, wat ziet het er 'by the way' allemaal prachtig uit!!


Epcot International Flower & Garden Festival 2013 Het is prachtig weer, volop zon en het is zo tegen de 28/30 graden vermoed ik.. het is weer genieten hier!


Epcot International Flower & Garden Festival 2013 Alles staat zo mooi in de bloei, zo precies geknipt, wat een werk zal hier inzitten..


Epcot International Flower & Garden Festival 2013 Met dit mooie weer wordt er nauurlijk ook gedanst...


Epcot International Flower & Garden Festival 2013 Het beest vraagt om Belle haar hand...


pcot International Flower & Garden Festival 2013 De landen bij Epcot zijn zo prachtig aangelegd, alles ook zo mooi onderhouden en schoon..


Epcot International Flower & Garden Festival 2013 We gaan ook nog in de vlindertuin, aan vlinders geen gebrek.. Mandy heeft er direct een vriendje bij.


Epcot International Flower & Garden Festival 2013 Mickey en minnie kijken naar de Bol, ik zie Mickey zijn hand aan een blauw knopje draaien, geen idee wat er gebeurd...


We vermaken ons prima, Test Track doen we via de Single rider line, tegen een uur of halfzes lopen we het park uit. Het was weer een prachtige dag, heerlijk om de camera mee te nemen, we nemen afscheid van Pieter en Petra. Vlakbij de villa halen we bij de Bamboo Wok Bourbon en Sesame Chicken, deze eten we lekker aan de pool op. Ik best wel wat foto's geschoten, wie ze allemaal wil zien kan dat doen op onze eigen website. De link naar de foto's staat hier : Epcot International Flower & Garden Festival 2013

Morgen gaan we naar Busch Gardens, hebben we ook veel zin in, gewoon lekker rondwandelen..


Tot morgen !!

30 opmerkingen:

  1. Wat is het toch heerlijk om smorgens onder het genot van een bakkie koffie jullie verslagen te lezen. Enige nadeel de heimwee is alom aanwezig. Prachtige fotos by the way! Veel plezier in Bush Gardens! De Vosjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker rondwandelen in Bush Garden met een camera in vol bedrijf zeker. Daar zal het aantal foto's zeker een record vestigen. Maar in Epcot was het zeker een heerlijke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heerlijke dag gehad en ook zo lekker relaxed, prachtig mooie foto's weer.
    Epcot is ook echt een geweldig mooi park, willen wij ook eigenlijk weer gaan doen over 3,5 week.
    Hoe was de vernieuwde testtrack Rick, erg veranderd?
    Veel plezier morgen in Bush Garden.
    We blijven jullie volgen.

    Groetjes van de Amsterdammers

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de karretjes zijn anders, overall een meer technische uitstraling, ik vond het crasch-dummies thema ook leuk.

      Verwijderen
  4. Echt schitterend zoals het er allemaal uit ziet. Zou ik graag eens met eigen ogen willen zien. Nu doe ik het maar met jullie foto's, die overigens weer fantastisch zijn.
    Veel plezier in Busch Gardens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die figuren mooi heh? Het is nog maar 2 weken geleden maar heb zo'n heimwee!!
    Prachtige foto's met blauwe luchten op de achtergrond.
    Veel plezier in Busch Gardens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben jij al 20??? :) Zucht......prachtig weer Rick ik kan niet wachten tot we van de zomer ook weer een dagje Epcot gaan doen. Helaas zonder al deze mooie stukken dus dubbel genieten nu.
    Thanks, Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is heel prettig om iedere ochtend met jullie blog te beginnen, maar zoals Cruijf zegt ieder voordeel heeft zijn nadeel, (of was het andersom?) want het ziet er allemaal zo aantrekkelijk uit dat ik nu al weer aan het twijfelen ben: geen Disney dit keer voor ons is dat wel een juiste beslissing??? Morgen gaan jullie morgen naar BG, kan ik daar nieuwe inspiratie over opdoen :). Ik ga nog even verder zwijmelen bij de rest van de foto's van Epcot.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's hoor !!!! lekkere sfeer daar altijd in Epcot in het voorjaar.
    Veel plezier in Busch Gardens, ik denk dat wij hier in het weekend naar toe gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat ziet dat er allemaal mooi uit!
    Epcot komt zeker op mijn to do list.
    En wat een heerlijke temperatuur daar ook ik krijg heimwee!
    Veel plezier in BG.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er weer mooi uit daar. Prachtig hoe ze die figuren knippen van planten en bloemen. En wat een zonnig weertje........mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi he, het is leuk te zien hoe alles nu in volle bloei staat, wij waren er op de eerste dag en was alles wat ingetogener. Super foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker wakker worden met jullie verslag,heerlijk!Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie dag met mooie foto's weer!!

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw mooi mooi mooi herrlijk om dat we te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeerlijk weer, mooie foto's zeg. Leuk idee die eigen website voor de foto's. En veel plezier in busch. Veel plezier met de vogels en de tijgers..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw!!! Geweldig hoor! Ik moest even twee dagen bij lezen, maar het is er weer fantastisch! Flower and Garden is ook echt een van de redenen om dit seizoen te kiezen. De foto's zijn ook heel erg mooi.
    Genietze!!! Ryan en Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig hoe ze dat onderhouden.
    Lekkere afsluiter van de mooie dag bij jullie eigen "private pool";-)
    Morgen veel plezier in BG!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, daar gaat je (fotografen)hartje toch echt sneller van kloppen. Ieder jaar denk ik na het F&G festival "volgend jaar is het vast niet zo mooi", en toch weten ze het ieder jaar weer anders en mooier te maken. Ik kan niet wachten tot het 28/4 is om het zelf op de plaat te mogen vastleggen.

    En terwijl ik dit schrijf zijn jullie al weer op weg naar nog zo'n mooi park. Ik twijfel er geen moment aan dat ook de foto's die je vandaag maakt weer net zo wow zullen zijn.

    Have fun !

    Greetz,
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zoals verwacht weer prachtige foto's! En wat een lekker weer, zo niet jaloers :)
    Ben al weer benieuwd naar dag 4. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het WOW gevoel is wederom aanwezig bij het aanzien van jullie foto's.
    Heerlijk vakantie gevoel overmeesterd me nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er weer mooi uit. Het wordt onze eerste keer Flower & Food festival.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een tijdje niet actief geweest op het Florida forum en met bloggen. Maar nu weer vol enthousiasme jullie blog aan het volgen. Dit jaar gaan wij ook weer een rondje Florida doen! Heerlijk! Nu ik die prachtige foto's van jullie zie, wil ik nu al gaan! Maar we moeten nog wachten tot september. Jullie heel veel plezier gewenst morgen bij Bushgardens. Maar dat zal ongetwijfeld wel lukken. Kijk vol verwachting uit naar de foto's.
    Groetjes, Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb ik een heimweeee en wat ben ik blij dat jullie zo genieten maaaarrr met heimmmweee.
    wat geweldig Rick die prachtige foto's en die van ons vlindermeisje is helemaal te gek zo duidelijk echt genieten,papa zegt vooral zo doorgaan'morgen ben ik vrij dus zit ik als eerste jullie blog te bekijken,kan niet wachten,dikke knuffels voor onze vakantie gangers en veel plezier xxxxxxxPapa en Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige foto's weer! Heimwee naar Epcot, mijn favoriete Disney park! Veel plezier morgen in Bush Gardens! Wij hebben daar de giraffen gevoerd in een jeep. Was ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ben er nog nooit geweest, maar het ziet er prachtig uit! En heerlijk weer, wat een genot voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Epcot is en blijft toch geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige foto's weer ! Ook wij kunnen heerlijk door de parken lopen, zonder dat we een attractie in hoeven.

    BeantwoordenVerwijderen