zaterdag 13 april 2013

Dag 5: Relaxen en Florida Mall

Na de late thuiskomst van gisteren doen we het heel rustig aan, tegen een uur of zeven zijn we wel weer wakker. Ik zet koffie schenk ons wat jus de Orange in, ik maak het verslag van gisteren .. Wat was het een gave dag, en wat hadden we een geluk bij de tijgers zeg !!

Dan gaan we lekker zwemmen en een beetje in de hottub hangen, echter tegen een uur of twaalf willen we toch wat gaan doen. We stellen de Garmin voor om ons richting de Florida Mall te brengen, tegen een uur of één komen we daar aan.

Image Hosted by ImageShack.us


Het is druk, dus parkeren we bij Sears, daar is plek zat, en lopen de Mall bij de Sears naar binnen. Hier vind ik nieuwe wandelschoenen van New Balance in de Sale voor net geen 35,- dollar ongelooflijk en ook nog in mijn maat en nog een kleur keuze. Op is op, hebben is hebben, deze schoen zijn een koopje ! Bij Zales brengen we een ring van Mandy weg voor onderhoud, deze kunnen we over 5 dgn weer ophalen. Natuurlijk lopen we even de Apple Store in, ook hier is het best druk, in de Microsoft-winkel even verderop zijn nauwelijks klanten.. Op het Food Court valt de keuze op een Five Guys burger, deze ging weer in als zoete koek.. De rest van de Mall slenteren we wat, we kopen buiten de wandelschoenen niets. Vanaf morgen is er een Sale weekend bij de Premium Outlet's, kunnen we beter daar even kijken, de couponboekjes hebben we al uitgeprint.

Tegen een uur of 19:00u zijn we weer thuis, en maken het gezellig met wat snacks een wijntje en biertje.. Ook lekker zo relax avond, verder doen we niet veel anders dan een beetje muziek luisteren en wat op internet..

Tot morgen..

21 opmerkingen:

  1. Een rustig dagje tussendoor om de batterij op te laden is ook wel eens nodig. En rondlopen bij de Florida Mall vind ik al een pretpark op zichzelf ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lekkere relaxdag en Five Guys is ook niet verkeerd.
    Mooie foto's gisteren van Bush Gardens toch wel ons favoriete park.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n relaxdagje.
    Ja, dat er véél meer volk in de Apple store is dan in de Microsoft store is volgens mij meer dan logisch. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk dagje, de Florida Mall is zo fijn! Kon ik daar vanmiddag maar shoppen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die 5 jongens burger moet er dit jaar toch ook eens van komen! Lekkere dag, op die dagen van niets doen verheug ik me ook wel.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie vakantie is weer helemaal top zo te zien en lezen. Hele leuke maar lange dag hiervoor en deze dag lekker relaxen. Daarbij hebben jullie ook nog eens de aller lekkerste burger van de USA gegeten. Wat kan je nog meer wensen? Naar mijn mening helemaal niets.
    Nog heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In de Florida Mall rondlopen is altijd leuk! En lekker genieten van het zonnetje, die hebben we hier nog niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker hoor zo'n rustig dagje. En dan al die (bekende) foto's, ik zou willen dat het alvast juli was.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoort er ook bij zo'n rustig dagje. De Florida Mall is altijd leuk en van Five Guys weten wij hoe de burger smaakt. We zijn jaloers...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker zo'n relaxdagje ertussen.... Heerlijk five guys

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n relax dagje. Dat is vakantie vieren ! Ik teken er voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Shoppen is toch wel een lekkere dagbesteding hoor! Je moet natuurlijk wel even je nieuwe schoenen op de foto zetten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dagje.... En Five Guys ..mmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat klinkt heerlijk relaxed mensen! Sale bij de outlet stores? Dan zal het wel megadruk worden. Bijtijds parkeren?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo ben weer even lekker bij gelezen heerlijk om jullie zo te zien genieten....
    Best een beetje jaloers wij moeten nog wachten tot eind juli

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waar verheugen wij ons op! Ook op dit soort dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tot mijn verbazing had ik me nog niet aangemeld als volger...dus dat direct maar even geregeld. Heerlijk om allemaal te lezen!
    Veel plezier maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk zo'n relax dag tussendoor.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh niets is lekkerder dan slenteren in Old Navy store, of Sears, of JC Penney of........Have fun

    BeantwoordenVerwijderen